Wednesday, 10 May 2017

Hi.

So after months of not caring, tadi cam tergerak nak tengok how my exes are doing huahua nak check ah kan kot kot dorang lagi bahagia dari aku, aku nak mencetuskan peperangan biar dorang terseksa.

And I baru perasan Z unfollow aku kat IG...? Ok kat Twitter tu dah lama dah kitorang berblock block dah unblock bagai, and currently not following pun, but IG? And aku tak perasan since bila??

No aku memang pantang orang unfollow aku huahua AND ESPECIALLY when it comes to him, sebab dia cakap besar ok dulu kata orang lemah je unfollow ex ni semua, nak tunjuk macho bagai. But then kau yg buat??? Lol. You really kept none of your words, fuck you. Pergi reput sana.

Idk, maybe I'm the type of ex that will still treat you nicely after a breakup? Tak kisahlah kalau kau tinggalkan aku ke apa ke; if you speak nicely to me, I will speak nicely to you. Nak lepak? Jom. Be friends? Carut together? Okay, I'm all in. So aku cam serabut dengan orang yg cam "Dah ex buat cara ex, aku tak pernah kenal kau." Like, no? I'm a nice person. (ceh padahal baru cakap fakof in my last entry huahua)

And I think his girlfriend pun block aku sebab I can't view her Twitter profile lol WHY??? Goyang dengan aku ke apa. Ke ada timbul isu Z stalk aku balik ke apa ha ha tak pasal pasal kan.

Idc idc idc, kau boleh pergi mampus. Nak tengok lepas habis degree, will you still be with that girl. And even if you jadi with that girl, I'm gonna assume that girl yg persistent. Kau? Hah kau memang tak guna, LDRs will never work out with you.

Goodluck, Del Rey. I'd still wish the best for both of you sebab...aku pun nak bahagia huahua but if you can actually tie that guy down, guwa tabik lu. Although kau pun kelakar hahahaha but idm, people in love will be idiots huahua.

_______________________________________________________________________________

And I hate lies.
Never lie to me, because I'm a girl, I'll find out eventually. Don't even bother trying to lie.
Don't lie to me to jaga hati, all that shit.

I miss my nasyid mates :(



No comments:

Copyright of Razan Haris© 2013